MAILMARKETING DER IKKE HAVNER I PAPIRKURVEN.
”Vi skal ikke sende for mange mails – jeg gider heller ikke selv læse dem.”.
Det hører jeg næsten hver gang, jeg taler med nye samarbejdspartnere om mailmarketing. Og det er sandt – de fleste tænker, at mailmarketing bare fylder op i indbakken. Men her er virkeligheden: Selvom ingen føler, de elsker mailmarketing, er det stadig en af de mest effektive markedsføringskanaler, når det gøres rigtigt.
Med en skarp strategi og kreativ kommunikation sørger vi for, at dine mails ikke bare bliver åbnet, men også læst – og handlet på. Det handler om at skabe værdi for dine kunder, så de faktisk ser frem til at høre fra dig.
Skal du igang med effektiv mailmarketing?
Chelle er åben, kreativ, vidende, initiativrig og dygtig at have i sit SoMe-hjørne, når man selv har travlt med de ting, som udgør ens kerneforretning – og det giver ro og sikkerhed på den front. At hun samtidig har en venlig og imødekommende personlighed gør kun samarbejdet så meget bedre!
Emilia Van Hauen
Jeg tog kontakt til hende i forbindelse med, at hun skulle lave en landingpage og en kampagne til et rygestopforløb. For det første er det ikke sidste gang jeg brug hende, og for det andet kan jeg kun give hende mine varmeste anbefalinger.
Annette Dich
Samarbejdet med Chelle har været en fornøjelse. Hun er utrolig imødekommende, og skaber en rigtig god og tryg proces. Varm anbefaling herfra!
Nikolaj Coach
Tidligere
Næste